luni, 20 aprilie 2009

ceea ce-mi doresc...

"Tata,
De ispita de a dori sa fiu apreciata, izbaveste-ma Isuse!
De dorinta de a fi iubita,
De dorinta de a fi cautata,
De dorinta de a fi onorata,
De dorinta de a fi preferata altora,
De dorinta de a fi consultata, 
De dorinta de a fi pretuita, 
Izbaveste-ma Isuse!

De frica de a fi umilita, izbaveste-ma Isuse!
De frica de a fi dispretuita, 
De frica de a intampina refuzuri,
De frica de a fi inteleasa gresit,
De frica de a fi uitata,
De frica de a fi ridiculizata, 
De frica de a fi ranita,
De frica de a fi suspectata,
Izbaveste-ma Isuse!

De paralizia vinei neiertate, elibereaza-ma Tata!
De dezbinare launtrica si loialitate impartita,
De frica de raspundere,
 De sentimente ascunse de inferioritate,
De frica de esec,
De mandri care refuza Harul,
De orice radacina de amaraciune,
De orice ar putea lua locul Tatalui in inima mea
Elibereaza-ma Tata iubit!

Pentru ca altii sa fie mai iubiti decat mine
Ca altii sa creasca in ochii acestei lumi, iar eu sa scad
Ca altii sa fie preferati inaintea mea in toate-
Tata, da-mi harul sa doresc!
Ca altii sa fie angrenati in lucrare, iar eu sa fiu lasata de-oparte
Ca altii sa fie mai sfinti decat mine
Iar eu sa fiu sfanta atat cat Tu ma vrei-
Tata, da-mi Harul sa doresc!
...
Educa-ma...
Sa iubesc, pentru ca altii sa fie cu mult mai iubiti decat mine."